Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Persoonlijke hulpmiddelen

Navigatie

‘Probeer een klacht direct in de apotheek op te lossen’

Klager hoeft voor schadeclaim niet meer naar de rechter

PW42 - 21-10-2016 | door Edwin Bos
Patiënten kunnen vanaf volgend jaar een klacht én een schadeclaim tot € 25.000 indienen bij een geschillencommissie. Apothekers Yolande van Remmerden en Marleen Brouwer, die vele klachten hebben beoordeeld, adviseren apothekers alerter te reageren op klagers. “Alleen ‘sorry’ zeggen is niet voldoende; luister oprecht en toon empathie.”

Wilt u verder lezen?

Log in om verder te lezen.

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Alleen abonnees van het Pharmaceutisch Weekblad hebben volledige toegang tot pw.nl. Ga voor meer informatie: abonnement PW aanvragen.

Document acties

Vacatures
Apotheker/adviseur helpdesk

KNMP | Den Haag

Apotheker

Apotheek A15 | Gorinchem

Geregistreerde apotheker

BENU Apotheek Exler Noordplein B.V. | Rotterdam

Meer…
Back to top